Lestvica zanesljivosti vozil

Napisal: JM, dne 11.08.2004 :: Lestvice


Vsakodnevno imamo priložnost slišati debate katera znamka je najboljša in zaupanja vredna. Tokrat povzemamo in predstavljamo lestvico vozil po številu napak, ki pa bo morda ponovno zanetila ogenj in prepir. Naše mnenje je, da so takšne lestvice koristne zgolj v informacijo. In naj ne služijo kot glavno pravilo, pri zbiri ter nakupu novega avtomobila.


VIR: Auto klub; 02.08.2004/ raziskava ADAC med kupci vozil od leta 1998 do leta 2003. Sodelovali so avtomobili kateri so proizvedeni v seriji več kot 10.000 vozil, statistika se je izdelala med 3,7 mio intervencijami v lanskem leu v Nemčiji.


10 NAJBOLJ ZANESLIJIH VOZIL (število okvar na 1000 vozil):

1. NISSAN ALMERA TINO 7
2. MINI 11
3. TOYOTA RAV 4 15
4. AUDI A2 18
5. BMW X5 22
6. MITSUBISHI SPACE STAR 23
7. MITSUBISHI PAJERO 24
8. CITROEN C5 25
9. TOYOTA YARIS 27
10. ŠKODA FABIA 33


10 NAJMANJ ZANESLJIVIH VOZIL (število okvar na 1000 vozil):

1. ALFA ROMEO 156 205
2. RENAULT ESPACE 194
3. RENAULT KANGOO 189
4. MERCEDES VITO 176
5. RENAULT MEGANE 163
5. OPEL OMEGA 163
7. VOLVO S60/V70 158
8. RENAULT CLIO 143
9. FIAT PUNTO 133
10. FORD GALAXY 131



J.D. Power je med 24.483 kupci opravil merjenje zadovoljstva kupcev z anketo:

1. TOYOTA
2. MAZDA
3. SUBARU
4. HONDA
5. BMW
6. MITSUBISHI
7. VOLVO
8. AUDI
9. ŠKODA
10. NISSAN
11. MERCEDES
12. OPEL
13. DAIHATSU
14. FORD
15. RENAULT
16. HYUNDAI
17. SUZUKI
18. SEAT
19. CITROEN
20. KIA
21. VOLKSWAGEN
22. PEUGEOT
23. SMART
24. MINI
25. ALFA ROMEO
26. FIAT
27. CHRYSLER
28. DAEWOO



Pogledi: 21118 | Komentarji: 147 | Dodaj komentar


Vaša mnenja

Napisal: gs, dne 12.08.2004:

Pohvale japoncem, Renault je pa prava katastrofa po celi prodajni paleti.

Napisal: J-1, dne 12.08.2004:

Dosežek japoncev na teh lestvicah je res bombastičen. Samo bi se verjetno kljub vsemu odločil za renoja D

Napisal: Enzo, dne 12.08.2004:

Resnično...vse čestitke Japoncem! Renault me je pa razočaral.

Napisal: Rok, dne 12.08.2004:

Enzo, sej se lahko tolažiš z J.D.jem...

Napisal: gs, dne 13.08.2004:

Pri J.D.-ju pa je tako, da kupec Renaulta že v odnovi ne pričakuje preveč od avtomobila, tako da pravzaprav ne more bit razočaran.

Napisal: Rok, dne 13.08.2004:

Važn, da je renault sranje. Pol pa sploh ni važn, če vsako leto povečuje prodajo v zahodni evropi in drugod po svetu (kako že?)...

Napisal: shady, dne 13.08.2004:

Vsega lušnga je enkrat konc (glede Renaulta), kar se pa tiče povečevanje prodaje, mogoče mu to uspeva z nižjimi cenami od konkurence (kar je lahko če te subvencionira država).

Napisal: Rok, dne 13.08.2004:

Glede ugodnih cen je najlepši primer fiat: vsi avtomobili so dost pocen, pa je vseen šla prodaja strmo dol. In zakaj? Ker tut sami priznavajo, da jim folk ne zaupa (kvaliteta in zanesljivost), dobr tuki so še drugi razlogi, sam ta je pa bistven. Zanimivo, da renault še stoji?

Napisal: bah, dne 14.08.2004:

vsaj z nečim se lahko vozniki japoncev tolažjo... almera tino? ne, pa če je še 100 let na prvem mestu....

Napisal: sansi, dne 16.08.2004:

... jaz vem samo to, da je Alfa Romeo 147 zakon ....

Napisal: Type-R, dne 16.08.2004:

čuj sansi ti se kr tolož.
mogoče boš pa nekoč spregledal in videl, da so Japonci še vedno ZAKON !!!!!!!!

Napisal: Rok, dne 16.08.2004:

TypeR: mogoče boš pa ti enkrat spoznal, da ne znajo samo japonci delat avtomobilov (Če je kvaliteta vse, pol se mi nekateri smilijo), pa da tut evropejci znajo delat avtomobile (mogoče celo boljše kot japonci). Sploh pa, kolega ma 156, že slabih 100.000km jo tera kot norc, pa še vedno lepo dela.

Napisal: Japonka, dne 17.08.2004:

Rok; Kvaliteta ni vse, je pa daaaaleč največ. Vsi avti, ampak res vsi, služijo (naj bi) najprej poglavitnemu namenu in to je, da prideš iz točke A na točko B. Če si umes ostal, nisi napravil nič. Če pa imaš avto zato, da je parkiran pred hišo, ali pa na servisu, za ogled sosedom ali pa zato, da z njim pokažeš koliko denarja imaš, pa je druga pesem.

Napisal: gs, dne 18.08.2004:

Alfisti ste se javili in povedali svoje mnenje o vozilu žal pa Renaultovca še nisem opazil. Ali je vse to res in je Renault čisto zanič?

Napisal: ca_freak, dne 18.08.2004:

Alfa je odlicen avto do cca 100000km do takrat v veliki vecini crkuje samo! elektronika........
Reno pa se prodaja tako samo v Franciji in Sloveniji ah pa se v Turciji.
Clio pa je tako nadomestil Yuga torej kaj pa pricakujete, glavno da fulll spojler pa felge pa auspuh pa 1.2 motor pa nic servo pa klima pa elektrika. Na takem avtu res tezje kaj crkne ker tak nic nima (dodatna oprema) zracna blazina pa gretje zadnje sipe. Aja pa radkape in stirje blinkari.

Napisal: J-1, dne 18.08.2004:

Se ne sekiram za te lestvice, mojega favorita ne bom izbiral na podlagi lestvic in reklamnih panojev

Napisal: Tom, dne 19.08.2004:

Obrazložitev Renaulotvega rezultata:
Pogled na lestvice pove samo verjetnost okvare subjektivno preferiranega jeklenega konjička... konec koncev se moremo zavedati da npr. ostalih 957 Renaultov Clio od 1000ih deluje vredu... in kot kaže je v SLO večina Renault-ovcev takih, katerih avti se ne kvarijo (domnevam).
Da so na tako slabem mestu glede zanesljivosti gre razlog iskati v elektroniki. Pa nima samo Renault težave, težave je imel tudi Mercedes (E razred je prava katastrofa skupka elektronike), Alfa Romeo, .... S to zadevo je nekako tako kot je bilo s Citroenom XM pred leti... super je dokler dela, ko pa nekaj crkne je pa konec veselja... in zato so Evropejci slabši na teh testih... Japonci so pri elektriki nekoli bolj zadržani, Evropejcem se pa mudi z inovacijami, ki jih premalo pretestirajo oz. katerih elementi so pre-slabe kakovosti (varčevanje-dobiček)!

Napisal: Mot, dne 20.08.2004:

Tom: Blablala.
Japonci zadržani pri elektriki? Od kje si pa ti pršu? Japonci so VODILNI v svetu kar elektronike tiče. Malo se ozri po trgovinah kjer se prodaja raznorazna tehnika. Vse kar je kaj vredno, je Made in Đapan. Ostalo je hobi program za 14 dni.

Napisal: X-man, dne 20.08.2004:

Nekateri se pač ne morejo sprijazniti da je Renault pač zanič in da se prodaja samo zato ker je poceni tak ko je bila to Zastava(yugo).

Japonci pa pri elektroniki v avtomobilih res niso pretirano inovativni.

Večina znamk pač ima kakšen model z okvarami, Renault je pač ena sama okvara.

Napisal: iztokfranko, dne 22.08.2004:

hm, italijani so po oblikovanju cesarji!!! res pa je, da je dobro da glede kakovosti pridejo pomagat nemci, čeprav še nisem slišal nobenega lastnika italijanskega konjička da bi se pritoževal! to se neki pametujejo tisti ki ga še sploh niso imeli!!!!!!

Napisal: Tom, dne 25.08.2004:

Mot... moraš ločiti med zabavno elektroniko in elektorniko v avtomobilih... sam pomisli kdo ponudi vedno nove elektrosnke poslastice v avtih. Evropejci, ki si po večini lastijo tudi vse največje elektronske izume v avtomobilski industriji... vse od ABS-ov, PARK sistemov, ASR-ov, ASC-jev, stranske zavese... Japonci vse to vgradijo kako leto ali več kasneje...
Od tu izhaja njihova zadržanost.. ker prej 100* preverijo in po potrebi dopolnejo, da bo zadeva res delovala, predno jo vgradijo...
Kar se pa zabavne elektronike tiče... se strinjam!

Napisal: Tom, dne 25.08.2004:

Mot... moraš ločiti med zabavno elektroniko in elektroniko v avtomobilih... sam pomisli kdo ponudi vedno nove elektronske poslastice v avtih. To so Evropejci, ki si po večini lastijo tudi vse največje elektronske izume v avtomobilski industriji... vse od ABS-ov, PARK sistemov, ASR-ov, ASC-jev, stranskih zaves... Japonci vse to vgradijo kako leto ali več kasneje...
Od tu izhaja njihova zadržanost.. saj prej 100 krat preverijo, da bo zadeva res brezhibno delovala v vseh vremenskih okoliščinah in pod vsemi obremenitvami, predno jo vgradijo...
Kar se pa zabavne elektronike tiče... se strinjam!

Napisal: cr-x, dne 26.08.2004:

kupi japonca ne pa francoza

Napisal: gs, dne 27.08.2004:

Ni samo Renault francoz tako da ne mešat vse povprek, ker če dobro vidim da je Citroen s svojim C5 kar visoko na lestvici najkakovostnejših.

Napisal: Pyeco, dne 31.08.2004:

Renault ma v sloveniji velik tržni delež sm zato ker iz italije uvoz svoje pocen avtomobile ki so stari sm en let al pa se man in ga registrirajo kot nov avto za en teden sm d se jim tržni delež poveča in to se da lepo prevert v revozu.!!!!!! ce gres kupt en njihov avto k zgleda kot d bi ga iz kolaž paperja izrezal. :)))

Napisal: ca, dne 01.09.2004:

Renault je zakon ker: Skoraj ni Lagune DCI kjer nebi bil menjan turbo ali cel motor o kartici pa tako ni potrebno debatirat turbo crkuje na cirka 60tkm lezaji koles na 80tkm in to so podatki. Se manj je cliotov dci kjer deluje turbo oziroma elektronika okoli njega. Enako s kangorujem. Pri bencincih pa tesnilo glave 1.4 cca 80km. Pa vsi imajo nekaj skupnega korpa kolesnih lezajev. Pa izpusne cevi megani.

Seveda pa bi si ga se vedno kupil pa ne zato ker je dober lep in vzdrzljiv ampak zato ker je nov iz salona pa poceni poln opreme pa bodo sosedi bledi ker mam novi avto.
Ali vidite kak drug razlog da se prodaja Thalia.......

Napisal: Citroenar, dne 01.09.2004:

Se strinjam s Tomovo oceno, da evropejci hitijo z novimi iznajdbami na področju elektronike, jo dajo prehitro na trg-še ne dovolj testirani in zmeda oz. pokvarljivost sta popolni, strinjam se tudi da je elektronika v avtomobilih res najkvalitetnejša v japoncih, kar potrjuje tudi članek v reviji, ki je izšla 11.12 2003- Avto magazin na strani 13, naslov Japonci in drugi, citiram:"38.454 članov največjega nemškega avtomobilskega združenja ADAC je sodelovalo v najnovejši raziskavi glede zadovoljstva kupcev s svojimi avtomobili. Najboljše se je odrezala Toyota, druge japonske znamke so se uvrstile na prva deseta mesta, kamor so se uvrstili tudi Hyundai (10), Porsche in Saab. V povprečju so se na domačem trgu prav nemške avtomobilske znamke odrezale slabše. Ford se je uvrstil na 21. mesto, Audi na 26., Opel na 27., Smart na 29., Volkswagen na 31., Mercedes-Benz pa na 32. mesto. Izjemi sta bili Porsche na 8. mestu in BMW na 11. Uradni govorec ADAC-a, Maximilian Mauer, je povedal, da so večino nezadovoljstva povzročile napake na elektroniki:"Medtem ko se kupci zavedajo mehanskih okvar, upoštevajo možnost obrabe delov in v določenih primerih to pripišejo tudi svojemu občasno grobemu(beri:hitremu) načimu vožnje, nihče ne prenaša napak elektronike. Ključ do zadovoljstva kupcev je zanesljivost in nekaterim avtomobilom jasno manjka prav te!"" še rezultati raziskave: 1 Toyota, 2 Subaru, 3 Honda, 4 Mazda, 5 Nissan, 6 Mitsubishi, 7 Suzuki, 8 Porsche, 9 Saab, 10 Hyundai, 11 BMW, 12 Daihatsu, 13 Volvo, 14 Jaguar, 15 Citroen, 16 Kia, 17 Škoda, 18 Lancia, 19 Daewoo, 20 Peugeot, 21 Ford, 22 Seat, 23 Renault, 24 Alfa Romeo, 25 Rover, 26 Audi, 27 Opel, 28 Chrysler, 29 Smart, 30 Volkswagen, 32 Mercedes-Benz, 33 Land Rover. No kot kaže so japonci na vrhu, nemci so razočarali, med francozi je najslabši Renault in najboljši je seveda CITROEN.

Napisal: Citroenar, dne 01.09.2004:

Sam še nekaj bi skoraj pozabil ta ADAC-ova raziskava je od leta 2003 naprej.

Napisal: Pyeco, dne 01.09.2004:

Moj brat je kupu v TPV-ju eno leto staro laguno karavanske izvedbe. Prej sva gledala BMW-ja 520 k je bil star šest let. Pa sm mu reku naj BMW-ja kup a me ni poslusal. Zdej mu pa en let stara laguna k ma sm 30.000 km iz prve prestave vn mece ce se v dolino peleš. Pred enim tednom ko je bil na morju so se mu vrata povesla pa se akumolator se mu je spraznu zaradi neznanega razloga ga je peljal na servis pa niso nc ugotovil. Danes pa ko naj bi sel v sluzbo mu spet zasveti lucka za akumolator ina avto spet ne vzge, pol ga je tastar pelal na servis in je se zmeri tm. Pol nej mi pa kdo rece da je renault "VZDRŽLJIV AVTO". :))))

Napisal: b b, dne 01.09.2004:

Thalija kupavako itak bedaki kot druge renaulte
Citroen xsara navadna kante sem jo vozil nekaj casa nic kar bi cloveka razveselilo

Napisal: Brane, dne 02.09.2004:

Berem komentarje. Mene naprimer skrbi to koliko časa
namenjate lestvici najmanj zanesljivih avtov. Rečmo kakšno
pametno o lestvici zanesljivih. Bo bolj odraslo :-)

Napisal: Org, dne 14.09.2004:

Tud jest sm za japonce. Dejstvo:
-prej sm nekaj let vozil 10 let staro Nissan Micro: nobenih problemov
-sm si zazelel nekaj vecjega in mocnejsega; zdaj vozim Nissan Almero 1.8: nobenih problemov
Zakaj bi si torej zelel karkoli drugega, ce o kvaliteti vozil te znamke ze zdavnaj ne dvomim vec

Napisal: Just_a_cook, dne 17.09.2004:

Manipulacija statistike. Za nevedne.

Seveda so na vrhu majhni avteki. Zakaj pa? Test je bil izveden v Nemciji in tam dobri avtomobili delajo ogromne kilometre, kar pa seveda botruje vecjemu stevilu napak.

Avto, ki je v garazi nima problemov :)

Napisal: dejci, dne 21.09.2004:

če so japonci tako dobri-potem je honda zakon(zato ker leti!)
če bi imel pa dnar-potem pa BMW

Napisal: marko, dne 22.09.2004:

Dečki,vprašajte se,kolko daste za popravilo istega dela na evropskem avtu in vzhodnim?Računica je na koncu 3:1.3x lahko menjaš isti del,da dobiš vzhodnjaka pri ceni za en isti del.Pa da ne govorimo o plehu.Po petih,šestih letih ga drži še samo rja.Mam tipota 1989 letnik 1.9TD,pa gre ko ura.Cel je cinkan,ma vso opremo.Recimo,idite gledat nemca,ki ima nekje isto ceno in poglejte v njega,če ima pomik stekel.V tistih časih nemci še slišali niso za to.Mam že neke vrste ABS,števci vsi elektronski,centralno zaklepanje,klimo i.t.Tu se vidi kaj je fiat ponujal pred 15 leti.Ta avto ma 450000 prevoženih kilometrov.No pa je stal nekje 2.8Mio SIT.(preračunano oz dinarjev).nekdo si je pa kupil BMW-ja za 10mio,in roko na srce,mel je majn oprema,pa za 7mio več se ni bolj udobno vozil,pa zdržal tudi ni več.Moj tipo pa še sploh izdihnil ni.Ljudje danes ne znajo gledat ekonomično.drag avto se ne splača.Kje je logika da pride nek usran polo letnik 1997 BREZ OPREME nekje 900000SIT?Kaj imaš pol od tega.Raje kupiš puntota isti letnik,s skoraj vso opremo za 300000sit ceneje.Pa s tem,da ne rjavi.pa maš isti avto,isti razred.Ampak nevedneži pač vw povzdigujejo v višave.Sam ne vedo,da vozijo najslabšo investicijo.povprečen nemški avto je totalno zgrešena investicija.Drago kupiš,dobiš pa nene nič.Edino,"kao kvlaiteto".sam ne vem če je kvaliteta,če ti crkne leto dni stara golf štirkica 1.9TDI,tak da zruži motor.To je kvaliteta?Pa takih primerov ni malo.Torej...LP!

Napisal: Juris, dne 05.12.2004:

Pa kaj kar naprej porivate to ADAC-ovo statistiko. V vseh slovenskih medijih so vedno le nemške, predvsem adac-ove statistike. V Evropi je precej več velikih avtomobilskih trgov in vsi imajo svoje statistične metode. Objavite recimo anleške. Zelo zanimivo branje; tudi tam so spredaj japonci, so pa italjani pred nemci. Pri angleški statistiki namreč velja OKVARA × STROŠEK!

Čao!

Napisal: weovbbsk, dne 30.01.2005:

toyota je zakonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Napisal: Jaka, dne 07.03.2005:

Važno, da se je Subaru dobro odrezal!

Napisal: voznik, dne 08.05.2005:

ma vsi ste glupi s temi japonci in italijani pa bog ve vse kaj še ma najboljši je bil in bo se nvedno passat 1.9tdi l. 1999/12 115KM sreb. barve ma smo nehte s temi japonci kr so glupi no čisto ne ne smo ni pr poa ja majo dobrihkeri pa objvim drugič

Napisal: voznik, dne 08.05.2005:

marko ti si norrrrrrrrrrr passat je zaok 6 let star passat pa še niti enkrat ni crknoi vse dela normalno ti si nnnnnnooooorrrrr

Napisal: dr.dti, dne 29.06.2005:

Za mne so jaja vsi francozi, še posebej reno(iz izkušenj) k crkne po 1000km, mpa vw k so dragi ki žafran, kvaliteta v pički materini.Tist k hoče met pocen in solidno zaneslijiv avto naj kupi OPEL. Ko enkrat voziš opel ne morš nehat!!

Napisal: pilot, dne 17.07.2005:

udobje med vožnjo, zanesljivost, lepa oblika(to je že stvar okusa) ---> BMW

Napisal: tisti, dne 15.08.2005:

ej kak ste nori vsi ne tte japonce pa kitajce če kupuješ avto morš mal gledat po porabi pa mal po ceni pa mal po kakovosti ne da boš kupo čist razbit avto men najboljši si francozi pa nemci

Napisal: mare, dne 11.11.2005:

FANTJE KAR NEKAJ VAS BRCA V MEGLO.NEKATERI NOČETE PRIZNATI,ALI SE DELATE NEUMNE.
DEJSTVO JE DA, SO JAPONCI PRED NAMI VSAJ 10 LET.TO DA NE PRIZNAMO SE POTEM ŠE BOLJ TLAČIMO V DREK.
-VZDRŽLIVOST* TOYOTA, HONDA,MAZDA,SUBARU,NISAN.....
-MOČ MOTORJA* HONDA,TOYOTA,SUBARU,,,,,,,,
-PORABA GLEDE NA MOČ* HONDA,TOYOTA..........
-CENOVNO* VSI CENEJŠI OD NEMCEV.

NEMCI SO DRAŽJI IN BOLJ LUKSUZNI TO JE PA TUDI VSE.MI PA RABIMO AVTO ZA UPORABO. NE PA DA DENAR STRAN MEČEMO.TOREJ VSI HOČEMO AVTO DA NI PREDRAG IN DA SE NE KVARI PA ŠE DA JE HITER IN MALO PORABI.
JAZ SEM LASTNIK HONDE ŽE VEČ KOT 10 LET. PA GA NI BOGA DA ME PREPRIČA DA SO JAPONCI SLABI.
RAZEN V PRIMERIH KO JE JAPONSKA ZNAMKA DELANA V EVROPI ALI AMERIKI POTEM PADE V POVPREČJE.
TO DA SO PA DELI DRAGI SE PA GOVORI V GOSTILNAH.ČE PRIMERJAMO CENE DELOV POTEM PRIMERJAMO TUDI RAZRED AVTOMOBILA.NEKEGA CLIA NEMORMO PRIMERJAT Z NOBENO TOYOTO.DA SO PA DELI ZA GOLFA POCEN PA MALO MORGEN
ORIGINAL NEMŠKI SO VSI DRAGI.POTEM PA KUPUJEJO ITALJANSKE DELE POTEM PA GOLFE SKUP ŠVASAJO.DA O OPELNU
NE GOVORIM KOLK SE DELAJO LUKNE V PLEHU DA HODJO ČRVI VEN KUZLAT.
PA ŠE O DIZELNIH NA JAPONSKEM JI NE MARAJO KER ONESNAŽUJEO OKOLJE. NEMCI PA PAMETNI IN FORSIRAJO NEKAJ KAR NE ZNAJO NIČ BOLJŠEGA ZA OKOLJE NAREST. PRIMER TOYOTA PRIUS IN HONDA IMA CIVIC.
BIL SEM TUD LASTNIK HONDE CIVIC 1.5 LSI VTEC. POVPREČNA PORABA 6L REALNA V PRAKSI Z VKLOPLJENO KLIMO S 114 KM.AVTO JE TEŽAK 1150 KG.
DA PA ZAMENJUJEMO JAPONCE Z KOREJCEM IN CELO KITAJCEM JE PA DOKAZ DA SLOVENCI NEKATERI SMO ZABITI.
POTEM SE PA VOZIMO Z GOLFI IN PASSATI IN TO Z DIZLI KO SE PA KADI IZ AVSPUHA ČRN DIM PA KAO BOGVE KOLK
MA ŽE KILOMETROV.
JAPONCI NE DELAJO SAMO DOBRIH AVTOMOBILOV AMPAK TUDI AKUSTIKA IN VSA DRUGA TEHNIKA JE VRHUNSKA IN NAPREDNA.

SONY JE ZAKON PONASONIC, CANON, NEC, JVC...............KAPO DOL.PREJ PRIZNAMO MANJ BOMO ZAUSTAJALI.

Napisal: Rozi, dne 23.11.2005:

Zgoraj navedeni podatki pač pokažejo sliko taka kot je, vendar je treba vedeti, da je to samo statistika. In sicer za ADAC je okvara tudi prazna Guma na AC in pa crknjen akumulator, itd... Tako da je zgoraj navedena tabela pač reklama za japonce. Dejstvo je da je japonc drag pa vzem kakor češ. Kar se tiče opla, ga mam tud jest, pa ga bom vsak čas v graben zapeljal. Sem Renault FAN, tud v formuli, kjer se točno vid, da z istim avtom Alonzo pride skoraj vedno do konca, zato je tudi prvak, un makaronar pa če že ne zleti v ograjo prekur avto. Tolk o tem! Katerikoli avto je pač treba vozit tko kot je treba, mogoče tud prebrat kakšna navodila itd...Je pa tud res da mora avto vzdrževat mehanik ne pa kovač. Da ne bo zablode, japonci so kar se tiče tehnike zakon, vendar bog ne daj, da ti kej crkne al pa da se zaletiš, ker ti zavarovalnica oceni totalko na npr. Mazdi xedos 6 mal opraskan, razbite luči in to je to. Pri laguni turbina košta cca 100KSIT, ker jih tok crkne, pr VW pa raj ne vprašte!!!
Raj glejte na cesto ne pa na značko.....

Napisal: jimi, dne 24.11.2005:

ZA vse vaše opazke glede renaulta.sam to,renault je čist kul avto,pelte novga clia pa vam bo vse jasn,drgač mam pa sam kupe megana,pa ga nebi mejo za nobeno alfo al pa japanerja ka mu nista do kolen!!!!kir 8 let star avto s 66kw gre 200km po avtocesti??noben razn megana,hehe

Napisal: AC, dne 03.12.2005:

Nemški rezultati? Mislim, da so nemške raziskave ene najbolj pristranskih, kar jih je sploh možno dobiti. Ne vem od kod to jemlejo.
Moj prvi avto, R Clio 1.2, letnik 96, prevoženih 180.000km. Pri 55.000km sem menjal kolesne ležaje. Zamenjal sem jih z "neorginalnimi" SKF, kupljeni v sosedovi železnini + redni servisi. Brez pripomb. Verjetno najboljši avto kar sem jih imel.
Moj drugi avto, VW Passat 1.9 TDI, letnik 02, prevoženih 110.000km. Menjano že marsikaj. Roke, manšete, merilec pretoka zraka,....lučke v armaturki, luščenje barve s prednjih blatnikov + redni servisi. Povsod polno nekega ropotanja. Izjema motor, ki si zasluži pohvalo.
Moj "tretji" avto, Honda Accord 2.2 CTDi, letnik 05, prevoženih cc 5km. To je bila testna vožnja. Hvala lepa. Katastrofa. Ko sem se spet vsedel v svojega Passata sem šele videl, da imam res dober avto. Po svoje , seveda. Toliko o poševnookih z moje strani.

Napisal: dino, dne 02.01.2006:

Ma dej nehi!Jst mam alfo 75 2.0 letnik 1986(se una stara k ma 2 dvojni frgazer),pa mi je do zdej crknu kompresor klime , pa še ta je Made in Đapan!!!Sploh pa so ti rezultati kakovosti sam statistika , v kateri lahko nastopa najbolj ponesrečen avto!

Napisal: Svečka, dne 08.01.2006:

Honda, preizkušeno deluje in ostaja avto! Veliko pa je odvisno od vzdrževanja, načina vožnje in odnosa do avtomobila. čeprav lastniki honde nismo ravno med tapočasnimi. Udobje avta pa je odvisno od cenovnega razreda v katerega pač spada ta avto. Kvaliteta je sorazmerna s ceno.

Napisal: evro avti, dne 17.01.2006:

Mam BMW z 500 000!!!km letnik 82
fiata brava z 227 000km letnik 99.Oba sta brez vecjih popravil

kolega ma japonca(hyundaija)ki ga je ze dal na novo zascitit proti rji(pol leta star avto-odpade izolacija in tece olje na motorju)skoraj vsi kolegi majo japonce in nobeden ni prevec zadovoljen

Fiat Alfa BMW so dobri avti.Ni Alfe ki bi bla slabsa od japonca kaj sele BMW Fiat in vsi drugi nemci italjani pa tudi francozi niso slabi
pri japoncu das za servis tolko kot pri renaultu za generalko na motorju

Napisal: dino, dne 19.01.2006:

Ma vi kr mejte te vzhodnjaške kripe!Takšne glasbe kot jo zmore ALFA 156 GTA jo ne premore cel vzhod!!Sploh pa je tale ADAC-ov test kakovosti en bullshit in prodaja zastonj laži , sej vsi dobr vemo kolk se npr.kvarijo avtomobili nemškega porekla.Če bi bli res taka jajca se , se kljub visokim cenam nebi tok dobr prodajal!Dont lie to me!!

Napisal: dino, dne 02.02.2006:

Aleksander,ti še u alfi nikol sedel nisi zato please no coment , ok?Japonci obvladajo računalnike , kar pa se tiče športnih avtomobilov še pojma nimajo!Kdo pa izdeluje Ferrari , Lamborghini , Maserati , Alfa Romeo , mogoče poševnooki?!

Napisal: dino, dne 06.02.2006:

Gospod prof. za kripe, me pa zelo zanima kaj vi vozite?Sklepam, da pri vseh teh avtomobilskih znamkah vozite bicikl.Italijanski avti pa sploh niso pocen, če smem komentirat.Imajo pa dušo...

Napisal: Zlatorog, dne 04.05.2006:

Renault je zmagovalec na vseh področjih, še posebej v f1 kjer mu ni kos noben ferrari ali mercedes.Ljudski avto pa itak smrdi.Bljak nemci, pa še kmečki avti ste povrh.Da o golfu sploh ne govorim, ko ma tolk tehnike ko neki yugo!!!!!!11

Napisal: mateja, dne 06.08.2006:

ker sem ravno prebrala to o najmanj zanesljivih avtomobilih, o drugih ne vem, je pa nekaj zagotovo, da si renault-a nikoli več ne kupim.
zakaj ne?gre za laguno.
najprej nam se je pri 50.000 prevoženih km zlomil nosilec za jermen, jermen je padel dol, in je nabilo vseh 16 ventilov. to smo popravili na lastne stroške, ker je garancija seveda potekla.
Pred enim tednom pa se nam je še vžgala, da smo komaj prišli ven iz avtomobila.
Dober nasvet: ne kupujte renaulta-je sicer lepe zunanjosti, tudi zelo udoben, motorji pa so za en *drek*.

Napisal: Alfista, dne 07.08.2006:

Ma ne vem no. Sam vozim Alfo 145 in imam narejenih že 240.000 km, pa dela vse kot bi moralo. Kje je zdej vaša teorija, da po 100.000 km alfa ni več vredna nič in samo še crkuje? Ni mi jasno... Kolega vozi 146, kupljeno iz druge roke. Naredu je že 50.000 v 2 letih in tudi niti en problem. Punca vozi Fiat Bravo-ta in pr 180.000 km ni problemov. Prejšni lastnik je menjal ventilator in to je to. In kdo je zdej tle neumen? Ne mi srat s temi Francozarji ker to so jajca na kvadrat! Pa vsi Nemci so PREcenjeni na kubik! Japonci so kar solidni, imam tudi dva frenda k vozita in sta kar zadovoljna. Ampak vam povem, edino Alfa ima športno srce in dušo!

Napisal: impreza, dne 12.08.2006:

frend ma subaruja legacyja ma že 20000km avto res solidn ni se še pokvaril skos se voz sam olje menja redno res solidn avto. durgač so japonski avti naj bolši nemški so precenjeni in pou kurca niso vredni dragi deli.......................................................................................................................................................................................VESTE ZAKAJ JE SUBARU NE UNIČLJIV AVTO KER JIH DELAJO V LETALSKI INDUSTRIJI

Napisal: LOL, dne 12.08.2006:

ASEEEEEEEEEEEEE KDO SPOZNA NA ALFE A SE RES KVARIJO...

Napisal: nissan, dne 16.08.2006:

Ma glejte,Japonci so narod,ki si vzamejo več časa za posvečanje pri izdelavi avta,prav tako pri elektroniki,kajti oni delajo vsako stvar na mikrometre natančno,in imajo več testiranj,kot pa drugi izdelovalci avtomobilov..Zakaj renault zmaguje v prodajni lestvici,zato ker oni dajo vse na lepoto,na tehniko pa se spozabijo,ljufdje pa kot ljudje so pač naivni,da v to verjamejo..Primer kolega ima

Napisal: , dne 16.08.2006:

nadaljujem...ima megana coupe-ja,avto je zelo lep,samo on je več na servisih kot na cesti,elektronika mu crkava ena za drugo,si je menjal motorček za zadnji brisalec,ma ni bil en dan,mu je že šel motorček za odpiranje prtljažnika,ni minlo en teden,so mu šli motorčki za odpiranje zadnjih stekel..ko je hladen motor mu cuka,v glevnem kriza,avto pa ima 90.000km,kupil je čisto novega,sedaj pa se je sam odločil za nakup nove honde,ker je videl da lepota danes ni vse....Moj stric je vodja Avtocommerca,kjer prodajajo honde,mercedeze,fiate in sedaj se je pridružil še mitsubishi..Sam je rekel,da je mercedes velika kriza,dela na servisih imajo tolko,fiat je isto,pri hondi pa počivajo,ker nimajo kaj delat,razen redni servisi,tak da mehaniki iz honde pridejo k drugim pomagat popravljat...Tako da jaz osebno sam prisegam na japonce,kajti do sedaj mi je vsak rekel,da so to najboljši avtomobili...Pa so res....

Napisal: nissan, dne 16.08.2006:

Aja pa še alfistom,pa gos.dinu...res je alfa je res lep avto,hiter,vendar ne zdržijo dolgo..Kaj ti misliš dino,da ferrari,pa lamborghini,pa maserati so avti za vsak dan,alfa je pač poceni nadomestilo teh športnih avtov,kajti ferrari pa vsi ostali imajo generalke na vsakih 25000km.,alfe pa že to rabijo na 100.000km,ma deja nehajte se hvaliti s alfami,kolega je mel alfe,bil je tui v alfinem klubu,pa je bla poraba alfe 1.3 boxer motor 13litrov povprečno,avto je sicer šel kot šus,vendar je raje vozil vedno počasi,ker ga je že bencin v življenju tolk koštal,da bi danes lahko mel avto tipitopi,delal je samo za bencin..tak da alfa je avto samo za v trgovino pa nikam drugam,če pa je res...Pa tam gori sn zasledil enega z alfo 156 gta s 260km,pa tukaj se italijani mučijo z 3´2ccm motorji,ti dam malo osvežitve kaj naredi japonec brez turbine 1.6 vzr-nissan 230km,motor se že hladni zvrti na 9500 vrtljaji,al pa honda civic rtype 1.6 200km,ki se zvrti do 10.000 vrtljaji.Ma na tolki vrtlaji se zvrti ferrari fxx,še enco se zvrti do 9000vrtlaji....Tak da tehnika ostaja v prid japoncem,kajti danes je bmw naredil valvetronic,el.prilagodljivi ventili,ki že imajo to japonci 20 let,vvti,vtec,pametni ventili...Japonci sploh ne rabijo dizlov,kajti oni bodo naredili z motorjem 3.0 porabo na 11 litrov,kot ma danes recimo pasat 2.0tdi 10 litrov,pa še sami osnaževalci so dizli,to je tak,kot da bi sedel na traktorju,pa še ko je ful mraz stojijo ob cesti,kaj te verjamete petrolu,da je naredil nafto da ne zmrzne pri -20°celzija.

Napisal: suabru, dne 17.08.2006:

subaru je ne uničljiv avto.............................................se kdo spozan na VOLVO pliss kej nej napiše baje so ful dobri...

Napisal: subaru, dne 17.08.2006:

seeeeeeeeeeeeeee kdo spozna na VOLVO kej nej napiše plissss.............baje so fuul dobri...

Napisal: subaru najbolši avto, dne 17.08.2006:

SUBARU je prvi avto ko je začel delat 4 kolesni pogon...

Napisal: nissan, dne 18.08.2006:

Kdo je sploh izumil 4 kolesni pogon,kot nissan,pred 50 leti,vendar je to bil terenec,a subaru pa je prvi začel delati 4 kolesni pogon na avtomobilih,prav tako,ima zelo dober boxer motor,saj so eni iz med najbolj kakovostnih boxer motorjev na svetu.Moj stric je mel subaruja legacy-ja,ma ni blo problemov,tak da se strinjam s tabo Subaru...Tukaj gori se pač eni ne sprijaznijo,da so japonski avtomobili zares dobri avti...Pa še osvežitev za vse,ki pravite da je ferrari res hiter,pa brabusi mercedezi pa porsheji,ma na emulu si potegnite dol nissana skyline gtr34 z 1200km,ma avto ima 2.7ccm,pa 6 valjev,pa dve tapravi intercooler turbini,res splača se to pogledat...tak da nea pravite da japonci nimajo pol hitrih avtomobilov...
Volvo je švedski tank,tako mu pravijo,ker je to skoraj isto kot japonec,pa še poleg japoncev je volvo na lestvici,kaj drugega pa nebi vedel o volvu...no pa lep dan

Napisal: subaru, dne 18.08.2006:

prov maš nissan pa da mi nebo še kdo srou u neških avtih ko so bedni na kubik samo udobje majo pa ceno motorji so pa za en drek...

Napisal: subaru, dne 18.08.2006:

subaru impreza wrx sti se je testal z bmw-jem m3 pa je subaru ga napacou posod bmw m3 ma kurčev zadnji pogon ko je mokra cesta alpa snek si pa najebu z bmw-jem ..... ugavn subaru je bmw m3 napacou posod razn da ma bmw m3 menjalnik sgm ubistvu avtomatski menjalnik ubistvu da lahk zbiraš al menjaš na volanu al pa ti avtomatsko menja samo tega nima impreza proti bmw-ju impreza 10miljonov bmw m3 16miljonov samo cena spet in usi navalite na bmw samo zard cene pa udobja subaru ma boxer motor gi ga bmw m3 nima uglavnm m3 je pušil proti subaruju mam revijo u lahk pošlm člank...

Napisal: subaru, dne 18.08.2006:

prov maš nissan samo da mi nebo kdo še srou kdo nemških avtih ko so bedni na kvadrat samo udobje majo pa kokr tok so lepi a motorji od nemških avtih so pa za en drek na kubik

Napisal: subaru, dne 18.08.2006:

nemci so beedni npr kkšn bmw 3.0 mašino pije 16 litrov na 100km zdej so pa japonci pogruntal tehniko z isto močjo kot bmw 3.0 samo da pije z 3.0 mašino samo 8litrov ista moč use isto nemci majo razn kokr tok ..................VW....................................................

Napisal: robert, dne 18.08.2006:

nemci dajo vse n udobje pa kokr tok na lepoto na tehniko pa pozabjo

Napisal: nissan, dne 20.08.2006:

Moj stric ima tui nissana maximo 3.0 pa je poraba na 100km,realno 11 litrov,avto pa ima 215km,pa že ima prevoženih 240.000km,pa še ni menjal diskov pa ketne,kajti sami redni servisi,pa pakne,v glavnem zadovoljen je z njim,pa je že prej imel mercedeza s500,pa bmw-ja 523,v glavnem ko sedaj vozi japonca ne more verjet,da je poraba za polovico manjša od bmw-ja,ki ga je mel.Nemec je tak kot američan,ko pa bo enkrat nafte zmanjkovalo,pa bodo vsi nemci kupovali še nazadnje avte od poševnookih...
Subaru impreza športna to pa mi je ful cool avto,moder,pa rumene nalepke,pa oni spojler ta veliki od zadaj,jeeeej.Pa mitsubishi lancer evo,ta je tui tapravi....

Napisal: subaru, dne 21.08.2006:

japonci so ul mn požrešni od nemcev npr mercedes 3.0 alpa bmw 3.0 je poraba 16litrov japonski avti pa ista mašina popije 12 litrov. ko bo pa nafte zmankal bojo pa nemci delal samo z 1.9 mašino sej za diesl nafte nau zmankal ker čez 1 let bo na petrolih se tankal bio diesl ki pa ni nafta ampak so ene vrste rastline za bencin si bojo pa že kej zmisll sej obstaja na vodik sam je še predrago na evropskem trgu čez kkšnih 5let bojo pa tud na vodik lahk tankal npr zdej bencinarji tankajo 95 al 98 čez kkšnih 5 let bojo pa na vodik...

Napisal: lol, dne 22.08.2006:

nemci so bedni oni nardijo luksuzno pa kokrtok lepo na tehniko pa pozbjo

Napisal: kkkk, dne 22.08.2006:

če hočš met avto da se vsak dan vozš iz kopra v lj alpa km drugm kup japonca še raj pa subaruja subaru je edini avto ki ima boxer motor ma reduktor da gre laži v klanc samo subaru ma to pa subaru je prvi začel delat 4kolesni pogon. boxer motor so fuuuuuuuuuuuuuuuul vzdržljivi ljudje majo subaruje že po dvesto tavžnt kilometrov pa jim še nč ni pa pejte pogledat http://www.avto.net pa dejte subaru pa boste vidl vsi čez 180 tavžnt tud do 300 tavžnt so ki pa nuben nima

Napisal: subaru, dne 22.08.2006:

pa sam še neki japonska je najbolj razvita država na svetu z tehniko no pa kdo pa dela televizorje............. sony,jvc,canon,panasonic,nec... pa kdo pa dela računalnike kdo drug ko japonci no delajo jih tud v sloveniji sam so pa deli od japoncev sam sestavjo jih pa tud po evropi jih delajo uglavnn sam sestavljajo... durgač televizori so najbolši sony ............ kar se pa avtov tiše so pa japonci vodilni po lestvicah zanestljivosti in vzdržljivosti vozil...

Napisal: subaru, dne 22.08.2006:

eni pravte da japonci nimajo pravih limuzin tko kot mercedes pa poglejte lexus 10krat bolši od bmw-ja in od mercedesa in od audija pa še izjeme od lexusa majo na hibrid pogon...

Napisal: subaru, dne 22.08.2006:

aja pa še neki ko sm pozabu kaj je pogon na hibrit ko pomoje retko kdo ve to je da ma navadn motor bencinski pa če slučajno se pukvar alpa ti zmanjka bencina je pol hibrti ki je pa na elektriko z elektriko gre pa največ 190kmh in zdrži 1 dan če skos gonš 120 do 140 pol pa napovnš z elektriko in se spt lahk vozš sam to ej če slučajno crkne bencinski motor ker itk pa nemore od lexusa so preveč dobri

Napisal: lol, dne 23.08.2006:

jebb-street jebi se ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Napisal: subaru, dne 25.08.2006:

al je bolši volvo al saab če kdo ve pliss nej napiše

Napisal: lol, dne 01.09.2006:

napište kej a je bolš bmw al audi

Napisal: ll, dne 02.09.2006:

nemci ne pridejo bliss italjanov in japoncev nemci so precenjeni na kvadrat

Napisal: ooooo, dne 02.09.2006:

sam res so bedni nemci japonci so vodilni v tehniki 40 let pred nemško in italjansko in pred francosko

Napisal: streetttttttt, dne 02.09.2006:

japonski so najbl vzdržljivi avti samo subaru pa porsche majo boxer motor ki je pa najbolj vzdržljiv

Napisal: oooooseba, dne 05.09.2006:

ma dejte srat z francozarji in nemci poglejte lestvico zanestljivosti vozil do 5 mesta vsi japonski avotomobili ki so tud najkakovestnejši pol so pa šele hyundai ki je letos 2006 pršl do 3 mesta v vzdržlivosti pol so pa šele kurčevi precenejni nemci za alfo pa newem anei govorijo da majo ful težave znjimi eni pravjo da nč durgač honda se tko poščije na bmw-ja da nires vrtlaji navor bolši pr hondi povsod bolši kakovost nemci so bli leta 1986 do leta 1993 so mel dobre avte zdej so pa japonci vodilna država na svetu v tehniki in povsod zato ne mi srat z nemci na kvadrat precenjeni

Napisal: dino, dne 09.09.2006:

G.nissan.Zakaj misliš , da se italjani trudijo z 3.2 litrskimi motorji?A je japonc -RIŽ!- z 250 km primerljiv z alfo z istimi konji?NI! Pejt testirat u klanec pa ti bo takoj jasno , zakaj ,ti alfa pokaže dvojno izpušno cev in zakaj se italjani trudijo z 3,2 v6!Honda se res vrti na 9000vrt./min.,vendar ima LE 4 VALJE , FERRARI PA JIH IMA 8 OZIROMA 12! A misliš da znaša sila trenja v 4ih in 12 valjih enako? Japoncem še na papirju nebi uspelo napraviti 12 valjnika ki bi zdržal 2km in bi se zavrtel na 5000vrt./min. !!

Napisal: blažžžž, dne 11.09.2006:

ALFA je zakon bmw pa ni pou kurca vredn bmw ma sam ceno sm gledu test med alfo 159 pa med bmw-jem 3 pa je alfa 150 točk več dubila posod zanestlivosti navor povsod uglavnm razn udobje ma bmw motorji so pa za en drek od bmw-ja

Napisal: en k pozna subaruja, dne 15.09.2006:

kokr sm mal zdej prletu tle vi sam govorite kok je bmw,.... slabi avtomobili. ampak vi primerjate sam bmw m3 pa newem mb s500 o.k. sej to so res avto k so drek sam zakaj pa ne bi primerjal bmw x5 recimo k ma 4x4 pogon , porab okol 11L zard teze tko k vsi terenci. tko da nehte sam primerjat športna vozila in mal tud primerjajte terenska vozilapa boste zvedl da bmwx5 al pa mb ml320 ... niso tuk slabi. tud nemci niso cist bedniki je pa res da jih je japonska v zadjnih 20 letih prehitela in to za velik.

Napisal: en k pozna subaruja, dne 15.09.2006:

italijanska vozila so kurac sam poglejte kok majo okvar pa tega sranja .... waw so pa ful naredil alfo romeo z 3,2 motorjem sam a si slucajno omenil kok ta avto zre na 100 km/h ??

Napisal: alfist, dne 15.09.2006:

ma alfa je avto športno srce pravi športnik mercedes pa in pou kurca vredn 100krat precenjen in pred drag nč slabš od lancie ali alfe res pa je da so alfe 33,155 so se kr kvarle ko si rusi neki zajebal tkrt pa so izuml druge dele ko so ble pa oz. fuuul slabe ampak zdej poglejte alfa 159 pa bmw 3 sta v svojem razredu pa je alfa 159 ful bla bolša na testu lepša zanestlivost tiha vožna alfa zdej pride alfa 159 gta 450konjev pa je že mela test z bmw m3 in m6 pa ga je napacala bmw m3 za 120 točk m6 pa za 8točk zato alfaaaaaaaaaaaaaaaa je zakon hud avto je alfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Napisal: BLAŽŽŽŽ, dne 16.09.2006:

RES ALFE JST 155,33 SO SE RES KVARLE KO SO NEKI ZAJEBAL Z INDUSTRIJO V RUSIJI AMPAK DURGAČ PA ALFA JTD DIESL SE PA NČ NE KVAR SAM TKO TA JE JTD ENIH NAJBOL VZDRŽLIVIH DIESLOV NA SVETU

Napisal: jtd, dne 25.09.2006:

sam tko sm nikje prebaru da so v nemčiji nemški avti prov zanč da raj kopujejp korejske pa francsoske pa japonske... lp aydd

Napisal: en k pozna subaruja, dne 25.09.2006:

ma ti sploh ne znas nemscine pa newes kwa si prbrv

Napisal: poznavalllec avtomobilov, dne 25.09.2006:

Ma glejte,Japonci so narod,ki si vzamejo več časa za posvečanje pri izdelavi avta,prav tako pri elektroniki,kajti oni delajo vsako stvar na mikrometre natančno,in imajo več testiranj,kot pa drugi izdelovalci avtomobilov..Zakaj renault zmaguje v prodajni lestvici,zato ker oni dajo vse na lepoto,na tehniko pa se spozabijo,ljufdje pa kot ljudje so pač naivni,da v to verjamejo...

Napisal: Subaru, dne 25.09.2006:

ewo ti maš pa prov evo enga ko se spozna na avteeeeeeeeeeee...:d:d:d:d

Napisal: jože, dne 26.09.2006:

udobje med vožnjo, zanesljivost, lepa oblika(to je že stvar okusa===>Subaru

Napisal: Miss Kia, dne 27.09.2006:

Napisal nissan , dne August 16th @ 10:03:
Ma glejte,Japonci so narod,ki si vzamejo več časa za posvečanje pri izdelavi avta,prav tako pri elektroniki,kajti oni delajo vsako stvar na mikrometre natančno,in imajo več testiranj,kot pa drugi izdelovalci avtomobilov..Zakaj renault zmaguje v prodajni lestvici,zato ker oni dajo vse na lepoto,na tehniko pa se spozabijo,ljufdje pa kot ljudje so pač naivni,da v to verjamejo..Primer kolega ima


--------------------------------------------------------------------------------

Napisal , dne August 16th @ 10:14:TO JE NAPISAL NISSAN 16.8.


TOLE PA POZNAVALLLEC AVTOMOBILOV 25.9. :Napisal poznavalllec avtomobilov , dne September 25th @ 15:09:
Ma glejte,Japonci so narod,ki si vzamejo več časa za posvečanje pri izdelavi avta,prav tako pri elektroniki,kajti oni delajo vsako stvar na mikrometre natančno,in imajo več testiranj,kot pa drugi izdelovalci avtomobilov..Zakaj renault zmaguje v prodajni lestvici,zato ker oni dajo vse na lepoto,na tehniko pa se spozabijo,ljufdje pa kot ljudje so pač naivni,da v to verjamejo

No, poznavalca avtomobilov ne bom komentirala, ker je samo prekopiral mnenje Nissana... bolnik, ki nima svojega mnenja pač.
No tkole: jaz sem imela NOVEGA fiat punto, celo leto, ko je bil v garanciji, se je prižigala lučka za akumulator (regler bi morali na servisu takoj zamenjat, pa bi bil mir). Ampak Podboršek servis je zgleda bolj zanikrn in tega niso naredili, temveč meni živce kravžljali do zadnjega tedn apred potekom garancijo, ko sem dokočno pop***. Peljem se domov iz servisa (kjer je bil avto zaradi iste napake), ko sredi poti spet začne goret lučka, nakar besna pokličem servis in zagrozim, naj pridejo po avto kakor vejo in znajo in ga spedenajo, dokler garancija še velja in naj me nehajo nategvat. No, recimo, da so zadevo spedenali, ampak ne vem, ker sem od same togote nato čez 3 mesece avto prodala (ali je bilo pa mogoče še celo prej). Nakar sem kupila Kia Rio. Edini strošek mi je bencin in redni servis. Vožnja udobna, vedno me pripelje, kamor sem se namenila, edino malo slabšo zvočno izolacijo ima in če v dežju odprem prednjo šipo, zna kapniti kakšna kaplja. No, to sem pa rešila z originalnimi bočnimi vetrobrani (cca 7.000 sit). Tudi brat je imel Kio Clarus, a je imel nesrečo z njo ( pijana voznica ga je trofila), pa je potem kupil eno leto maljšo Kio Clarus. Očitno vam to vse pove.
Uf, zdajle pa šibam... samo tko za hec na testno vožnjo Škoda roomster, bomo videli :))

Napisal: janez, dne 01.10.2006:

ma lejte nemci so luksuzni pa lepo nardijo pločevino oz...pleh od avta japonci majo pa že vse naštudiran majo robote ko zvijejo do milimetra natančn nemci majo dost mn robotov za delat avtomobil..................................................oziroam tko vm povem da so japonci vodilni v tehniki kdo dela sony ki je najbolši za tv-je pa panasonic pa jcv to je vse japonska tehnologija isto pa prav tih honda nima primerjave z bmw-jem npr ista mašina od honde npr... 250km pa bmw 250 km pr bmw-ju žre 15litrov na 100km pa hondi pa okol 10litrov pa 2krat bolši navor pr hondi alap subaru najbl razvito podjetje na svetu prvo nardilo 4kolesni pogon na seriskih avtih ressssssssssss pa je pa da so bli nemci od leta 1960 pa do 1992 res bolši od vsh izdelovalcev avtomobilov a zdej so pa japonci vodilni za več kot polovico... kdor kupuje avto nej uzame japonca nebu mu žav sam en zamenjujte hyundai za japonca ker ni hyundai japonc ampak korejc vlik folka zamenjuje za japonca sam ni japonc... uglavnm kupte japonca če se pa vsak dan vozte iz kopra alpa km drugm fuuul delč kupte pa subarujaaaa to ej pa boxer motor najbl vzdržliv močn zmgljiv motor pa še dobr glass maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... kupte subarujaaaaa to je zakon avto po SVETOVNIH RAZISKAVAH JE SUBARU 1 MESTO OSVOJIL TKOJ ZANIM PA LEXUS TUD JAPONSKA ZNAMKA POL PA MAZDA PA TOYTA PA NISSAN PA MITSHUBSIHI BMW PA AUDI PA MERCEDES SO OSVOJIL AUDI 10 MESTO MERCEDES 8 MESTO BMW PA 6MESTO PO RAZISKAVI LETA 2006 PA DO 2007... PA JAPONCI MAJO NAJMUČNEJŠI PLEH NA SVETU lp ... lp ...

Napisal: matto, dne 01.10.2006:

Evropejci so delali avtomobile ko so japonci še pobirali riž na poljih, trenutno so po nekaterih merilih v vrhu, drugače pa se v njih voziš kot v "konzervi", sploh pa nimajo "duše", Evropejci so zame še vedno ZAKON.

Napisal: , dne 02.10.2006:

pr avtih je važn kvaliteta v motorju in pa tud oblika ne rab pa avto duše dušo športno pa alfa sam so pa jajca alfee pr alfah si več na servisih kot pa na cesti

Napisal: KRISTINA, dne 04.10.2006:

Meni pa se zdi, da evropejci kar precej dol padajo, glede kvalitete, cene pa gor. Je že res, da je Evropa velik prej delala avtomobile, kot japonska, vendar so nas prešišali. Še nisem slišala od nobenega, ki ima Toyoto, da mu dela sranje, Mi pa imamao Renaulta starega 2 leti, pa vsake tri mesece neko sranje z njim. Da pa Japonci nimajo duše, da je mogoče za nekatere modele res, Toyotina tista full limuzina- ne vem kako se ji reče, pa je COOOOl. Prijateljca im atamalo Toyoto staro 16 let, pa ni bila 5 na servisu.

Napisal: alfist, dne 07.10.2006:

še enkrat wan powem Alfa se poščije na BMW-JA MERCEDES-A AUDI-JA

Napisal: GORAZD, dne 08.10.2006:

ALFA RULSSSSSSSSS SUBARU ZAAAAAAAAAKON AT 2 AVTA STA LEGEDNI PA SEVEDA TOYOTA BMW AUDI MERCEDES JAJC NA KVDRAT

Napisal: GORAZD, dne 08.10.2006:

PR BMW-JU SI VEČ NA SERVISIH KOT PA NA CESTI SM MEL BMW 5 SERIJO U 1 LETU JE ŠLA TESNILA GLAVE PA SVEČKA POPRAVILO JE PA ZNESLO 600TISOČ TOLARJEV TKO DA MI NE SRAT U BMW-JIH AIN AUDIJIH NO MERCEDES JE ŠE KOKR TOK SAM JE PA PREDRAG PA NAMENJEN UPOKOJENCEM

Napisal: VOZNIK, dne 08.10.2006:

honda zakonn
honda zakon toyota zakon subaru zakon mitshubishi zakon nissan zakon to so legende pa še alfa zakon to so legende subaru zakon subaru zakon subaru zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakon subaru se tko poščije na audija da ni res nima primerjave audi s subarujem

Napisal: voznik, dne 08.10.2006:

japonci so 40 let pred vsemi izdelovalci avtomobilov kup japonca ne pa nemca

Napisal: miloš, dne 08.10.2006:

pred 1 tednm kupu audija se pelem do kopra se ustavm začne neki crkvt pol sm pa ustal ob cesti čist nov avdija sm kupu a 6 pa je šča veriga na zunanji strani pa pride popravil 500 jurjev res da je še avto v garanciji sam zadnič da sm kupu nemca zdej bom pa tega audija prudt šou za 8miljonov pol pa kupm subaruja imprezo wrx sti to je pa avto za vsako uporabo jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Napisal: dino, dne 10.10.2006:

Zakaj vozim Alfo?
Zaradi športnega srca , agresivnega podvozja , zaradi zelo direktnega volana , zaradi italjanskega designa , zaradi duše.To je 5 stvari , ki jih nebo nikoli nudila nobena japonska kanta!Kar se pa tiče bmw-ja , zaostaja za alfo z designom in še to- 159 GTA motor V8 Ferrari 440 CV, pogon Q4(integrale)-to bo kr dobra konkurenca M3-ju

Napisal: subaru, dne 11.10.2006:

to je res Alfa zakon kar se pa tiče bmw alfa primerjava je alfa bolša povsod razn luksuz bmw bolši a se bolj kvar bmw. ker ma več elektronke nott alfa se poščije na bmw-ja na vsh konkurencah ALFA ZAKON SUBARU ZAKON TA DVA AVTA STA LEGENDI

Napisal: pc, dne 11.10.2006:

NEMCI SO DRAŽJI IN BOLJ LUKSUZNI TO JE PA TUDI VSE.MI PA RABIMO AVTO ZA UPORABO. NE PA DA DENAR STRAN MEČEMO.TOREJ VSI HOČEMO AVTO DA NI PREDRAG IN DA SE NE KVARI PA ŠE DA JE HITER IN MALO PORABI.
JAZ SEM LASTNIK HONDE ŽE VEČ KOT 10 LET. PA GA NI BOGA DA ME PREPRIČA DA SO JAPONCI SLABI.
RAZEN V PRIMERIH KO JE JAPONSKA ZNAMKA DELANA V EVROPI ALI AMERIKI POTEM PADE V POVPREČJE.
TO DA SO PA DELI DRAGI SE PA GOVORI V GOSTILNAH.ČE PRIMERJAMO CENE DELOV POTEM PRIMERJAMO TUDI RAZRED AVTOMOBILA.NEKEGA CLIA NEMORMO PRIMERJAT Z NOBENO TOYOTO.DA SO PA DELI ZA GOLFA POCEN PA MALO MORGEN
ORIGINAL NEMŠKI SO VSI DRAGI.POTEM PA KUPUJEJO ITALJANSKE DELE POTEM PA GOLFE SKUP ŠVASAJO.DA O OPELNU
NE GOVORIM KOLK SE DELAJO LUKNE V PLEHU DA HODJO ČRVI VEN KUZLAT.
PA ŠE O DIZELNIH NA JAPONSKEM JI NE MARAJO KER ONESNAŽUJEO OKOLJE. NEMCI PA PAMETNI IN FORSIRAJO NEKAJ KAR NE ZNAJO NIČ BOLJŠEGA ZA OKOLJE NAREST. PRIMER TOYOTA PRIUS IN HONDA IMA CIVIC.
BIL SEM TUD LASTNIK HONDE CIVIC 1.5 LSI VTEC. POVPREČNA PORABA 6L REALNA V PRAKSI Z VKLOPLJENO KLIMO S 114 KM.AVTO JE TEŽAK 1150 KG.
DA PA ZAMENJUJEMO JAPONCE Z KOREJCEM IN CELO KITAJCEM JE PA DOKAZ DA SLOVENCI NEKATERI SMO ZABITI.
POTEM SE PA VOZIMO Z GOLFI IN PASSATI IN TO Z DIZLI KO SE PA KADI IZ AVSPUHA ČRN DIM PA KAO BOGVE KOLK
MA ŽE KILOMETROV.
JAPONCI NE DELAJO SAMO DOBRIH AVTOMOBILOV AMPAK TUDI AKUSTIKA IN VSA DRUGA TEHNIKA JE VRHUNSKA IN NAPREDNA.

SONY JE ZAKON PONASONIC, CANON, NEC, JVC...............KAPO DOL.PREJ PRIZNAMO MANJ BOMO ZAUSTAJALI.

Napisal: lool, dne 14.10.2006:

LOOL ste bedni, subaru je najbolši carr... ma awd nima nuben drug avto razn Subaru===>Subaru===Subaru... zdej je pustov...tud hyunadai fuuul dobr .... nemci majo dobr samo Audi use ostalo so jajca na kvadrat pa pr Bmw-ju si več na servisih kot pa na cesti... od nemcev je Audi kokr tok mercedes je tud sam predrg sam za ta dnar dubiš že lexus ki ma 2 motorja hibrid pa bencinskega...hibrid je na elektriko nooo...............................nemci majo dobr samo Audi Mercedes je predrg pre cenjen pa namenjen opokojencem.......Bmw se pa kvar ko yugo res mal vprašte avto mehanike pa bojo vm powedal ko je bmw str 5 let si na jebu se ti kvar ko prasica brez zajebancije mal vprašte pa boste vidl... avte mehanike vprašte meu sm bmw 7 pa je šla u 1 mu letu tesnila glave popravil pa pride 600jurjov pa sm zamenju za Subaru mam ga že 3 leta 250tavžnt prevoženih nč mu ni razn redni servisi kot nov nč še ni šlo pa tud ne more jit subaru ma boxer motor ki ga ima samo še porsche pa še porsche ma od subaruja motor...

Napisal: en k pozna subaruja, dne 17.10.2006:

lool pas prov sam neki me mot k si napisu da ma sam subaru AWD. naj ti pojasnim kwa pomen AWD. AWD je kratica za all wheel drive-prevod v slovenscino pogon na vsa 4 kolesa. sam kwa pa pomen 4x4 al pa 4WD, al pa quattro????!!!! to tudi pomen pogon na vsa 4 kolesa tko da neh pametvt da ma pogon na vsa 4 kolesa sam subaru k ni res!!!!

Napisal: lool, dne 18.10.2006:

ne pamatatuj pac sm se zmotu subaru ma boxer motor ki ima samo se porsche ampak...še porsche ma od subaruja motor zato tihi kar se tiče subaruja to je najbolš avto za vse razmere dš sneg lepi pospeški moč motorja zelo navite mašine varnost samo subaru pa volvo sta najbolj varna avta... samo tiho kar se tiče bmw-jev pa mercedesov....

Napisal: en k pozna subaruja, dne 19.10.2006:

dobr dobr sej vem da si se zmotu sam si se za VELIK zmotu, sej drugo si prov napisu

Napisal: alfist, dne 19.10.2006:

ma alfa je avto športno srce pravi športnik mercedes pa in pou kurca vredn 100krat precenjen in pred drag nč slabš od lancie ali alfe res pa je da so alfe 33,155 so se kr kvarle ko si rusi neki zajebal tkrt pa so izuml druge dele ko so ble pa oz. fuuul slabe ampak zdej poglejte alfa 159 pa bmw 3 sta v svojem razredu pa je alfa 159 ful bla bolša na testu lepša zanestlivost tiha vožna alfa zdej pride alfa 159 gta 450konjev pa je že mela test z bmw m3 in m6 pa ga je napacala bmw m3 za 120 točk m6 pa za 8točk zato alfaaaaaaaaaaaaaaaa je zakon hud avto je alfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zakon alfa zakon subaru

Napisal: o.z, dne 20.10.2006:

Japonci so legende Nemci pa niso pov kurca vredni...če ne vrjamete,mal vprašte une ko se spoznajo dobr na avte pa vm bojo povedal kdo je legenda seveda japonci japonci so 40 let pred vsmi izdelovalci avtomobilov japonci so že delal avte ko so nemci pogrunruntal komi elektriko za to so JAPONCI LEGENDE nuben avto se skor ne kvar od japoncev jonda zakon subaru zakon mitshubishi zakon toyota zakon nissan zakon to je vse bolj vzdržljic kot pa kkšn nemc pa npr... bmw 3.0 mašina pa npr...Honda 3.0 mašina bw ista mašina pije cca 15litrov Honda ista mašina pa 11 litrov zdej pred 1 mescm so japonci to tehniko pogruntal pa npr lexus japonski avto najbolši na svetu ma vgrajena 2 motorja bencinski pa na hibrid hibrid je na elektrikoin zmore 500km prez povnenja najhitrejša hitrost pa je 280kmh... zato ne umešavajte nemške avte bmw,audi,mercedes,vw ker so to jajca na kvadrat...lplplplp...

Napisal: 4 eveRRR, dne 26.10.2006:

SUBARU 4 eveRRR

Napisal: alfa 4 ever, dne 27.10.2006:

SEJ Japonci imajo dobre avte... sam nemci pa niso enga kurca vredni. sam neki luksuz pa oblika. poglejte mal.. mercedeze vozijo sami penzionisti z visokimi penzijami. da skoro lezijo u avto.. ce hocete met dober hiter in dokaj zanesljiv avto kupte japonski avto... npr.. sportni avto.. nissan 350-z.. avto kot se sika... osebno imam alfo 147 gta novitec kompresor. in imam 362 konjev. se servisersji so se cudl... alfa ima moc. zato ga ne srat kak so italijanski avti slabi. ker niso. kaj se pa tice francoskih avtov.. ko ribja konzerva delamaris. clio je najbolj prodan avto v SLO. SAM zarad njegove cene in videza. nic opreme. cist navadn avto ko yugo. itq da je najbol prodan ce slovenci nimajo gnara.jaz osebno palim na ita. avte ali japonske... lp

Napisal: alfa 4 ever, dne 27.10.2006:

alfa 159 gta pa itq roxa.. baje jo poganja v8 od maseratija .. a je to res ? hvala

Napisal: en k pozna subaruja, dne 27.10.2006:

mudel a clio je res najbloj prodan avto sam poglej kok jih prodajao in zakwa misls .sem preprican da 60% niso zadovoljni z cliom. ja bi lohk pa kupil toyota yaris cist mal mansa se ne kvrar pa se zadovoln si zno kt jst

Napisal: alfist, dne 27.10.2006:

alfo 159 gta bo pognjal al v8 alpa v 6 upam da bo v8 alpa w12 to je pa tak nvor da ni res v6 pa še bolj upam da bo v6 piše povsod da bo sam stoprocentov mela bo 450 km pa 4 kolesni pogon kot legenda SUBARU

Napisal: alfist, dne 27.10.2006:

ni stoprocenotv da bo v6 motor pa še neki zdej v letu 2004 pa do 2006 so mel nemci najvel okvar od vsh izdelovalcev avtomobilov...lp...lp...lp...

Napisal: alfa 4 ever, dne 27.10.2006:

jaz mislim da bo kr v8 ostal pri 159 gta. maseratijev motor. sam to pa bo masinca. kak bo pa kaj cenovno bomo pa vidl.. wem da ne bo za usak zep!

Napisal: alfist, dne 28.10.2006:

v6 bo alpa v 8 sam ni stoprocentov da bo v8

Napisal: HTT, dne 30.10.2006:

japonci so 40 let pred vsemi izdelovalci avtomobilov,kup japonca ne pa nemca...

Napisal: honda, dne 04.11.2006:

men je osebno honda najbolš avto

Napisal: xXx, dne 04.11.2006:

poglejte mal statistike pa boste vidl da so japonci še vedno največji zmagovalci od vsh drugih izdelovalcev avtomobilov...zame osebno so italjani drugi najbolši ker majp dušo športn talent zaneslivost kvarl so se pred 5leti in nazaj zdej od leta 2002 pa do 2006 so pa drugi po vrsti od pokvarlivosti avtomobilov prvi so pa seveda japonci ki pajo vso elektronko najbolšo nasvetu tkoltko je pa JAPONSKA NAJBL RAZVITA DRŽAVA NA SVETU...

Napisal: ššššš, dne 09.11.2006:

shumaher je zakon

Napisal: 111, dne 15.11.2006:

Alfa 159 gta je že mela test z bmw-jem m3 pa je dubila alfa od 100 točk je dubila 95 toje pa najbolš do zdej...

Napisal: '''''''''''?????, dne 15.11.2006:

newem če bo mela alfa 159 gta 450 km če bo mela bo pa ZaaAaAkON

Napisal: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤, dne 15.11.2006:

alfa 159 gta bo mela stalni 4 kolesni pogon tko kot subaru

Napisal: ???????''''''''''''', dne 15.11.2006:

ste že vidl alfo 164 pride leta 2008 ta je pa tok lepa da dol padš

Napisal: ??????'''''''''''', dne 17.11.2006:

zmotu sm se names 164 pride 169 leta 2008 ta alfa bo names 166

Napisal: uroš, dne 17.11.2006:

a mogoče kdo we a je bolš Saab al Volvo sam sta su ob adost podobna pa oba sta iz švedske če ko kej ve nej pliss napiše ker kupujm avto...

Napisal: uroš, dne 22.11.2006:

a je bolš volvo al saab če kdo ve nej napiše kupujm avto pls...????????????????????????????????????

Napisal: uroš, dne 22.11.2006:

?

Napisal: urko, dne 27.11.2006:

a je bolš volvo al saab pliss napište

Napisal: urko, dne 06.12.2006:

????????????

Napisal: njub, dne 08.01.2007:

važno da se je SUBARU dobro odrezal na vseh testih dosegel najvišje ucene...

Napisal: numerouno, dne 02.04.2007:

haha, kere mate tle gor, še posebaj alfisti ki hvalite svoja jajca, pa če vam ceu svet pove da so zanič ostanete trmasti, hehe, zraven pa ferrarija primerjate. za kozlat v glavnem, pomoje se delate mal mutave al pa ste res tolk nepismeni da ne znate prebrat statistike in ni edina ki govori v prid japoncem. jebiga zj, se je treba sprjaznt pa japonca kupt. lep se mejta pa začnite japonce kupvat, al pa skandinavce!

Napisal: lol, dne 02.05.2007:

jah alfa je zakon drgač ša palim na italjane in na japonce drgač pa subaru 4 ever boxer diesl to pa bo kot se šika

Napisal: švaba, dne 06.06.2007:

najači avti se ve kiri so.mercedes!to vse drugo je tolko da prideš iz točke A do točke B.

Napisal: kili, dne 22.06.2007:

jst vam pa povem da je subaru 2.0tturbo zakon čeprov ga sam nimam jih pa zelo velik šraufam pa se jih da dobr navijat brez kakih velkih stroškov iz 200km na 280 ga spravš za 800€.lohk si pa nakopleš stroške sam za kej več morš met pa čehe zravn

Napisal: koso-oki, dne 12.08.2007:

hej "miran", norc zadet! i si hotu rečt da si mel golfa 10 let starga???!!! prfuknenc, moj fotr ma zdej 13 let starga sunny-ja ima 293.000 km 1.4 motor in ti povem da si v zlagal vse razn tistga ko si na začetku napisal vse OK... ostalo sereš!
resnica je da nissanovi motorji nikol ne pijejo olja, ne crkavajo, pejt na AMZS in vpraši koliko japoncev potegnejo z ceste zaradi okvar- ne nesreč ampak okvar.. približno 1000 nemcov, korejcev pa francozov da ne govorim o škodi pa seatu k je vse isto sranje samo saj veste drugo pakovanje!
o pločevini in ostalih stvareh pri sunny je pa tako, če avtomobila ne vzdržuješ se ti bo raspadu če pa ga furaš po GMAJNI ponoč brez luči pa pijan pa itak da se bo raspadu ampak ti si mislu da je nissan neki takega kt tank- kup si lado nivo pa gasa

Napisal: seba, dne 01.09.2007:

Pri hiši imamo MITSUBISHI PAJERO in RENAULTA LAGUNO. Pajero je star 9 let in ima 290.000km, laguna pa 2 leti in 90.oookm. Stroški v 9 letih na Pajerotu: 100000sit popravilo, 500000sit vzdrževanje. Stroški na Laguni v 2 letih: 300000sit popravilo 250.000sit vzdževanje!

NAUK: KUPI JAPONCA!!!!!!!!!!!

Napisal: megane, dne 28.10.2007:

jaz bom pa čist kratekin jedrnat megana že vozm od leta 1997.kupil sem ga za ženo in ona se vozi v službo vsak dan 60km daleč in ima že prevoženih 350000 km brez servisa razen oljasvečke in filtra.
letos sem kupil pa rabljenega letnik 2002 da bo malo mlajši in sem tudi zelo zadovoljen.
namreč toje avto za človeka ne za divjaka. treba ga je čuvat in lepo voziti.
zato še enkrat poudarjam ne grajat renaulta ker ni vse zlato kar se sveti kakor tudi megan ni zanič če je renault.

Napisal: en že...., dne 27.11.2007:

ma vi vsi nimate pojma...... vi govorite kok so bmw, mercedezi in ostali nemci dragi pa bedni.... kako pa veste da so bedni ce pa nimate dnarja da bi si ga kupl.........k pa boste mel enkrat dnar si ga pa kupte pa boste vidl kok so dobri..... primer......mam 20 let strga mercedeza 250d pa dela supr, eletronika dela vse....kar hočš dela.........nc mu se ni odpovedal do zdej -----tko da mercedez NAJBOLJI.....

Napisal: nobody, dne 05.12.2007:

JAO! Rahlo ste vsi po vrst otročji in butasti. Vidi se da sami mulci kle gor pišejo k še enga avta niso vozil in govorijo tko kt jih očka uči alpa kšni blazno "razgledani" kolegi povejo. Redki so pametni in smiselni komentarji, skor vsak je zapičen v eno znamko (alpa poreklo avta) in pol drugim govori kok so oni blazno bedni ker majo drugačen avto. Če bi blo tko enostavno kot eni pravte, nebi blo tok različnih razredov in oblik avtomobilov, kaj šele znamk.
Pač nekateri kupjo avto za to da se pokažejo in kupjo neko znamko, ki po njihovem mnenju velja za ugledno in bojo s tem pri sosedu vzbudili foušijo..Take niti ne zanimajo take lestvice vzdržljivosti..
Drugi pa kupjo avto na podlagi testnih voženj,lastnih iskušenj,tehničnih specifikacij pa tud mnenj kolegov/mehanikov, testov v revijah,takih lestvic vzdržljivosti in tako dalje, pa naj bodo ti podatki verodostoji alpa ne.. takih je pomoje največ in prou je tko, ker pač vsak si kupi tisto kar mu najbolj paše in tist avto,v katerem se bo najbolje počutu pa naj bo to katerakoli znamka..
Po mojem mnenju tud avtomobilske znamke ne gredo v to smer da bojo vse ponujale enake avtomobile,ampak majo svoje vizije in predstave,kakšni bodo njihovi avti in za kaj in komu bojo služili..In prou je tko..

No,pa še komentar na članek..Jst osebno bom reku sam to da je po raznih takih lestvicah znano,da so japonski avti zadnjih neki net bolj vzdržljivi..To je nekoč veljalo za nemške avtomobile,zdej se je tehtnca mau prevesla,ampak dejstvo je da se vsem proizvajalcem gre za to da bojo nijihovi avti vzdržljivi,če bojo kupce avti puščal na cesti, se najbrž ne bojo več odločl za isto znamko..Problem je sam v tem, kok komu uspe..je pa spet odvisn od modela pa serije proizvodnje..Druga stvar so zaj****** cele serije modelov.. Ampak vseen,če maš srečo dobiš avto k je dobr sestavlen,če maš smolo dobiš pa tud japonca k bo stalno na servisu..Dejstva tuki pa kažejo da je za tak avto to najmanj verjetno..
upam da ne bom povzroču prerekanja..